photo hlava1.jpg photo Hlava2.jpg photo Hlava3.jpg photo Hlava4.jpg photo Hlava5.jpg

pátek 21. října 2016

Můj současný postoj k módě

Zdravím,

dlouho jste o mě neslyšeli že? Je pravda, že jsem na blog dost dlouhou dobu kašlala. Možná ještě nějakou dobu budu, jelikož se některé věci změnily. Blog jsem zakládala z důvodu, že jsem měla potřebu všem ukázat, že se oblékám lépe než ostatní a vznést do ulic jakousi nevšednost. Avšak postupem času zjišťuji, že ve mě již nedříme ten velký elán. Oblékám se jako každý druhý, hlavně abych se v tom cítila dobře. Mohu i podotknout, že mě móda tolik už nebere. Že bych o něco dospěla a začala upřednostňovat jiné věci? 


Co vedlo k mému náhlému rozhodnutí? Podle mého názoru je nejideálnější období pro módu jaro-léto, které trvá ve střední Evropě průměrně 2 měsíce. Samozřejmě počítám jen ty slunné dny. Můj problém je takový, že v chladném období neumím nosit nic jiného než kalhoty. Hlavně se musí vrstvit, což přidává vaší postavě kila navíc. Výsledek je velmi neslušivý. Nedokážu si troufnout na roli Japonky, která i v nulových teplotách nosí jen sukni a nadkolenky. V některých příležitostech ani ty punčochy, jelikož jsou neestetické. 

Další faktor je takový, že módní trendy se v různých obchodech tak shodují. Nenacházíte nic pořádného, co by vás zaujalo, protože jste podobné kousky viděli třeba v předchozím obchodu. Nezáleží pokud jste v H&M nebo v uvozovkách lepší Zaře. Vše vám připadá monotonní. Je to snak nějaké znamení. Hledat lepší kousky úplně někde jinde? 


Dostáváme se k dalšímu podstatnému bodu. Ano ty lodičky ve výloze jsou přesně to co hledáte. Počkat, ale není u nich žádná cedulka s cenou a u dveří stojí pán v tmavém obleku a kravatě. Rázem je vám jasné, že v takovém obchodu si nemůžete koupit ani ramínko. Došla jsem k takovému závěru, že nelze mít svůj jedinečný styl, jelikož si na něj nemohu dovolit. Teď nezahrnuji módu, kterou libují jen snobové, nýbrž jestliže chcete někoho inspirovat svým dobrým vkusem. Musí se šatník stále dokola obnovovat a obměňovat. Tím vzniká začarovaný kolotoč. Já spoustu mých věcí ani neunosím. Pak se mi válí ve skříní někde hodně vzadu. Při třídění na kousek narazím a zjistím, že mým očím přestal lichotit. 

Je to škoda. V mém případě je nechám kolovat dál nebo se jich zbavuji. Neříkám, že ve mě ta chuť vytvářet zajímavé outfity úplně vyprchala. Jen už nedokážu dávat všechny své úspory do něčeho tolik materialistického. Snaha se tomuto světu více vyhýbat. 

Na druhou stranu kosmetice zůstávám pořád věrná. Makeup se pro mě stal uměním. To berte prosím s rezervou. (smích) Přes léto jsem svoji energii vložila do cestování a též jsem se snažila dovršit nějaké lepší fotografické úrovně. Z mých sociálních sítích jsem se nejvíce věnovala Instagramu, který si můžete rozkliknout na pravém poli blogu. 
To je z mé strany dnes všechno, budu se snažit psát o věcech, které by vás zajímali. Tak zatím příště. 

Žádné komentáře:

Okomentovat