photo hlava1.jpg photo Hlava2.jpg photo Hlava3.jpg photo Hlava4.jpg photo Hlava5.jpg

čtvrtek 18. února 2016

V line coat & Turtleneck

Osobně si myslím, že v zimním období je móda obzvlášť nudná záležitost. Barvy jsou sivé jako samo počasí. Lidé preferují tmavější barvy, které splývají se špínou/smogem. Již v minulém roce v Německu jsem zažívala jakýsi dejavu, jako bych potkávala denně milion klonů. Ano, taky mám ráda černou či šedou barvu, ale stačil by jen jeden netradiční kousek na celém outfitu a vaše postava, by již přestala říkat "Ach zase musím do té práce, furt dokola." 

Skoro celou zimu jsem sháněla trochu živější V line kabát, který se nezapíná až ke krku. S kombinací s jednobarevným rolákem a kalhoty do pasu. Prvotně se mi tato kombinace nelíbila, jelikož proč sakra vyrábí takové kabáty, když venku klesají teploty pod nulu? Později jsem jí přišla na chuť. Roláky zeštíhlují a prodlužují postavu. V line kabát dokáže vše do konce podtrhnout. 


Moje pátrání započalo. Nenašla jsem nic, co by mě zaujalo ani v pražských centrech. Více barevné kabáty jaksi taksi ČR nevede nebo jsem úplně slepá. Jedinou záchranou byly zase internetové eshopy. Podařilo se, a já jsem si mohla konečně vytvořit podobný outfit. Mimochodem roláky mohu všem jen doporučit jak mužům tak i ženám. Nejenže zahřejí, ale vypadají elegantně a sexy zároveň. 

Co vy na to? Na lidi kolem mě to zapůsobilo. Tartan vzor dost frčí. 





5 komentářů:

  1. Moc pěkný outfit! :) Jinak odkud je prosím rolák, botky a čepice? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) rolák: Zara, boty: CCC a čepice: CROPP

      Vymazat
  2. Zdielam tvoj názor - zima je veľmi nudná a "obmedzená". Najmä pre tých, ktorí sa musia teplo obliekať (ako napr. ja!)...milión vrstiev a človek potom vyzerá ako.... =D V každom prípade, ja osobne rolák veľmi nemusím, akosi mi nepasuje k postave si myslím, ale napriek tomu ho nosím - kedy inokedy ak nie v zime? =D Zahreje a je to veľmi univerzálny kúsok.
    Kabátik je úplne dokonalý. Ja zháňam tiež nejaký nový, farebnejší ale zatiaľ nenašla. Už som sa vzdala nádeje, že túto zimu reálne nejaký kúpim.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak to vrstvení je hrozný. Chodíme jako sněhuláci. Roláky mi přijdou slušivé, ale hrozně moc mě lechtají, takže se směju za den víc než je potřeba. :D Doufám, že nejdeš něco v příštím roce. Teď už se skoro blíží jaro, tak je to trochu už zbytečné. Děkuju za komentář :) a za sdílení stejného názoru

      Vymazat
  3. Úžasný outfit! Ten kabát se mi moc líbí..
    Tip na pěkné dámské kabáty: http://taxido.cz/damske-kabaty-a-bundy/

    OdpovědětVymazat