photo hlava1.jpg photo Hlava2.jpg photo Hlava3.jpg photo Hlava4.jpg photo Hlava5.jpg

sobota 10. května 2014

New Sleek & Etude House Palette review + eye look

Krásný den milí čtenáři,
dnes vám přináším review paletek očních stínů, které mě naprosto zasáhly svými barvami. Jedná se o limitované edice Sleek I Divine i-candy a Etude House 2# So Chic Play. 





Sleek I Divine i-candy
Etude House So Chic Play

Obě tyto palety se nejen chlubí svými zajímavými názvy, ale též krásnými barvami odstínů. Sleek se hodí výborně na nadcházející letní počasí a Etude House zas na každodenní nebo večerní líčení. Obě dvě obsahují matné i třpytivé stíny. 

Nanesení barev na kůži

Pigmentace u Sleeku nezklamala, ale všimla jsem si, že ne všechny stíny v paletce jsou stejně syté. Nejvíce pigmentovaný je odstín #Bubble Gum. Co se týče Etude House, barvy na pohled vypadají krásně, ale u pigmentace dost zaostávají. 

A jak vypadají stíny na očích?

Sleek/Etude House


Použité odstíny:
Sleek: #Strawberry Sherbet, #Pear Drop, #Bubble Gum, as an eyeliner #Liquorice
Etude House:  #Diva, #Sparkling Vine, #Midnight Star, #Pop Champagne, as an eyeliner #Leopard Brown

Sleek icandy 
Hodnocení: 4/5
Pro: Za malé peníze vysoká pigmentace, výdrž tak půlku dne bez primeru. Cons: Prášivost, rozdíly pigmentace jednotlivých stínů.

Etude House
Hodnocení: 2/5
Pro: Krásné barvy, hezký obal. Cons: Malá výdrž, prášivost, vyšší cena, málo pigmentované. Celkem zklamání, protože jsem od ní očekávala více. 

8 komentářů:

  1. Ty barvičky od Sleeku jsou nádherné a opravdu na první pohled silně pigmentované, vypadají na tobě naprosto geniálně. (Stále si říkám, že si od nich nějakou paletku musím pořídit, ale následně mě odradí fakt, že ti potvůři stále používají parabeny... :/)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj palety od Sleeku jsou super, navíc nestojí tolik, teďka přesně nevím jestli obsahuje parabeny, ale doufejme že ne. Já osobně tomu nevěnuju moc pozornost, ale díky, že si mě na to upozornila..to co jsem zkontrolovala parabeny nemělo ;)

      Vymazat
    2. Opravdu nemá? Já právě hledala na internetu složení, když jsem jednou uvažovala, že si nějakou pořídím, a ty, co jsem kontrolovala, je měly. Takže to je skvělá zpráva, děkuju! :)

      Vymazat
    3. Tedka jsem na to koukala znovu a parabeny to ma :( ale pro jistotu se zeptej prodejce.

      Vymazat
  2. To jsou úžasné barvy! První paletka mě bere více, mm ráda barvičky a ke všemu zářivé, ale kdo by odolal těm tmavým třpytivým? Krása :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na léto naprosto ideální, ale s těmito barvičkami se to musí umět..já se někdy špatně namaluju a vypadám jako nějaká důchodkyně :D..barvy jsou krásné, ale opatrně s nimi ;)

      Vymazat