photo hlava1.jpg photo Hlava2.jpg photo Hlava3.jpg photo Hlava4.jpg photo Hlava5.jpg

neděle 30. března 2014

UFO everywhere

Zdravím vás, 
poslední dobou jsem blog dost zanedbávala. Pokusím se vám to nějak vynahradit. Nechci, aby jste tímto přestali navštěvovat můj blog. Dnešní článek bude trochu osobnější. Chtěla bych mluvit o určitých věcech, co se za měsíc udály. Proto ten název článku. 
Jsou momenty, ve kterých vás všechno demotivuje. Základnou mé demotivace se stala škola. Momentálně studuji německou filologii na UJEPU (Vysoká škola Jana Evangelisty Purkyně), která se nachází nedaleko mého domova. Nebudu tady vykládat nic o náročnosti studia. Všude je to těžké ať jste kde jste, ale jedno vám řeknu. Je to škola pro ufony a já jediná si připadám normální. Nikdy jsem se nesetkala s tím, že bych si s nikým nerozuměla. Byla jsem naivní, protože jako středoškolačka jsem si představovala, že si svého prince najdu zrovna na Vš. Spletla jsem se, místo toho se tam nacházejí individua, kteří mají tak zvláštní smysl pro humor. Neznají ani šampón na vlasy. Co čekat od těch co studují historii a politologii že? Pamatujete se na pravý význam slova NERD? Ti co neznají nic jiného než jen učení. Dnes si pod tímto pojmem představíme spíše vkusného muže nebo sexy ženu v černých brýlových obroučkách. Bohužel na Ujepu převládá ten první význam v ženské i mužské podobě. Co je nejhorší, začínám se k nim připojovat. Zdá se mi, že na mě všichni zírají a v duchu si říkají: "Namalovanou pusu máš, ale v té nalakované hlavě nic nenosíš!" Proto někdy chodím jako vandrák a ne jako módní blogerka. To je špatně! SKOUSNI RTY a vydrž! Jdi kupředu s nosem nahoru!

Respekt mám z mužů, kteří vědí co chtějí a šplhají nahoru napříč překážkám (na pravo). Hezky vypadající muž nemusí být hned gay. Ti o sebe umí aspoň pečovat. Bohužel s takovými se na Ujepu nesetkávám. Jen s těma co jen tupě zírají, a tváří se, že všechno znají (na levo).  

Poslední dobou si připadám jako nafouknutá bublina. Není s kým si popovídat, kromě mého přítele. Blízké přátele mám mimo kraj. Doma se to hemží puberťáky, z kterých mě bolí hlava. Na VŠ potkávám též bývalé spolužáky ze základní školy, s kterými nechci sdílet ani pozdrav.
Toužím odjet pryč. Nejlépe do Prahy. Kde nepromarním ani minutu čekáním na MHD. Kde poznám skupinu lidí, do které zapadnu. Odjakživa mám slabost pro velká města. Místo kde je spousta možností, jak začít svoji kariéru. S českým občanstvím se bude dařit lépe. 
S inteligencí se narodíš, nenajdeš ji v knihách. Když ti bůh inteligenci nenadělil, pak ti zbývá být aspoň ambiciózní a chtít. Chytla jsem svoji šanci a zapsala se na Erasmus. Budu doufat, že vše vyjde, tak jak má. Nechci ztratit další čas s lidmi, kteří neumí být ani trochu spolehliví a říkají: "Zítra je taky den!" Ne to není, zítra může být pozdě...

8 komentářů:

  1. Je mi líto, že se na škole cítíš takhle nedobře :/ Zároveň ti moc držím palce, co se Erasmu týče! Je skvělé, že ses rozhodla se svou situací něco dělat a vzala osud do vlastních rukou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju ti :) přeci bych jen tak nečinně neseděla. Je dobré poznávat svět..

      Vymazat
  2. Haničko, vše bude dobré. Z pohledů ostatních si nic nedělej. Připomněla jsi mi můj první semestr na ekonomce, chodila jsem nevýrazná, téměř nenalíčená, jen aby na mě nekoukali. Dnes mám ty lidi těžce v pr*eli :D. Protože, to oni jsou všichni stejní :) Tak hlavu vzhůru.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta škola je fakt strašná, jako student jsi hrozně chudá..furt závislá na rodičích..tak k čemu tě teda naučí? Rozhodně představa, že na tý škole budu další 3 roky mě děsí..no já se na ty lidi už ani nekoukám, ještě by mi to zkazilo náladu :D

      Vymazat
  3. S nerdy s tebou souhlasím :D .... je jich tam docela dost :D ... u nás ve třídě máme dokonce jednoho kluka, kterýmu jinak než nerd nikdo neřekne :D (abych se přiznala tak ani já neznám jeho jméno :D ) .... je špatný, že nepotkáváš normální lidi :( nevím jestli to je jen tím oborem .... já když se ohlídnu zpět na můj minulý rok na VŠ tak jsem na tom teď docela dobře :D ... chodím do třídy s normálními kluky :D ... hehe to bude tím že půlka mojí třídy jsou tělocvikáři :3 :D (minulej rok ..... tam bylo 3/4 třídy tvořený nerdama :D ) ... třeba se to spraví :) .... teda alespoň v to pro tvoje dobrou doufám :) :) .... s Erasmem ti stále držím palečky :) ... určitě ti to vyjde :D musí tam přeci poslat někoho hezkýho, chytrýho a logicky uvažujícího studenta... takže ty si jasná volba :* :D .... tyyyy tyyyy tak se musíme taky někdy sejít :D a pak si budeš moct popovídat i se mnou :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se zdá, že celá ta škola je úplně mimo..takový kecy, že Ujep je špatná škola, jsou dost zkreslující, ti studenti jsou špatní. Kondy náš vkus je taky o něco jiný. Moje oči jsou bystré, určitě bych si všimla nějakých urostlých fešáků :D. JJ děkuju, musíme někdy pokecat ;)

      Vymazat
  4. Panejo to mě mrzí, že škola není podle tvých představ...musím uznat, že já mám zřejmě dost naivní představy o mé vysokoškolské budoucnosti a také očekávám, že si svého prince najdu zrovna na Vš :D chystám se do Plzně nebo Prahy, tak doufám, že Nerdů nebude tolik :D...
    Neuvažovala jsi třeba o jiné škole?? Vím, že je to hodně velká nepříjemnost, ale zasloužila by sis vysněné vysokoškolské období :)!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Plzeň a Praha je dobrá volba..pokud se tedy nechystáš jít na Karlovku. :D Ve větších městech jsou lidé různorodí a najdeš někoho s kým si padneš do oka. ;) To jsou jen takové ty představy..princ může klidně číhat za rohem ;). Představu o vysokoškolákovi raději vymaž, i v tomto věku jsou kluci jako děti. :D O jiné škole jsem uvažovala, ale kvůli lidem neztratím 1 rok. Budu bojovat a časem si zvyknu :)) Mimochodem děkuji za pěkný komentář, jsi zlatá :*

      Vymazat