photo hlava1.jpg photo Hlava2.jpg photo Hlava3.jpg photo Hlava4.jpg photo Hlava5.jpg

pondělí 2. září 2013

End of the summer

Zdravím vás všechny. V dnešním článku se nebudu moc rozepisovat. Minulý týden se mi stalo dost nepříjemných věcí. Nahrávám sem tedy outfit z posledního týdne prázdnin. Tak snad jste si i vy své poslední letní dny užili :). Jak jsem říkala květové vzory se vrací :D. 










Top: H&M
Shorts: Pull and Bear
Bag: Lindex
Loafers: Baťa
Earrings: I am

6 komentářů:

  1. Ale prd, fotky jsou super :) Není to holt zrcadlovka. A to nevadí, outfit super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono ale fakt, když je to nějak blbě nahnutý slunci, tak mi to udělá takovou mlhu na těch fotkách..jsem to upravila..jnk by to vypadalo hůř. Ale děkuju :) achyoo zrcadlovka :D o tom si nechám zdát :D

      Vymazat
  2. Harunko aby sis stále nemyslela, že tvůj blog nečtu (čtu opravdu tvůj i Martinky :-* ).... Topík je krásný :D :D xD ... ale nemohla sem se nezasmát když jsem se podívala na 4 fotku a její second hanďácký pozadí :D
    Kondy w(#^o^#)/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oh Oh děkuju ti moc za příspěvek :D nj sekáč :D jsem normálně přemýšlela, jestli by mi něco dali kdybych tam vzala některý kusy, který nenosím :D asi 10kč :D

      Vymazat
  3. nice picture !
    would like to invite you to join my giveaway
    do check if you interested

    rainxdropz.blogspot.sg

    OdpovědětVymazat